از تصاویر مناسب استفاده کنید

از تصاویر مناسب استفاده کنید

تاریخ : چهارشنبه 16 مهر 1399 زمان : 15:07 | بازدید : 76
نویسنده : admin | نظرات (0)

 

 

Web design – Carnetsdu Vietnam

قرار نیست هر تصویری متناسب با نوع پیامی باشد که می خواهید به مخاطب خود نشان دهید.

 

خوشبختانه ، شما چیزهای زیادی برای انتخاب دارید (حتی برخی از آنها رایگان هستند). اما هنوز هم ، علت اینکه بسیاری از ما تصمیم گرفتیم وب سایت خود را با عکس های بسیار شلوغ آزار دهیم.

 

فقط به این دلیل که یک وب سایت سهام دارای تصویر است ، به این معنی نیست که واقعی به نظر می رسد و اعتماد شما را جلب می کند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید از عکس هایی استفاده کنید که تصاویر افراد واقعی را نشان می دهد که در شرکت شما و دفتر کار می کنند.

 

اگر عکس های واقعی یک گزینه نیستند ، تکنیک هایی وجود دارد که می توانید برای انتخاب نوع مناسب عکس سهام استفاده کنید. این به شما کمک می کند واقع گرایی بیشتری به برند شما وارد کنید و مطمئن شوید تصاویر با آنچه شما هستید و مطالب شما توضیح می دهد مطابقت دارد.

 

6. پیمایش

هنگام طراحی وب سایت ، پیمایش مهم است ، در واقع نقشه ای است که مکانهای اصلی بازدیدکنندگان را نمایش می دهد.

 

هیچ چیز بدتر از سایتی با رابط ناوبری نامنظم یا گیج کننده نیست. هنگام بهبود پیمایش وب سایت ، مهم است که اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان می توانند به راحتی آنچه را که می خواهند پیدا کنند.

 

برخی از ویژگی های نوار ناب شامل محتوای ساده ، سلسله مراتب ناوبری و طراحی پاسخگو است ، بنابراین تجربه در تلفن همراه به شدت تغییر نمی کند.

 

اگر کاربران نتوانند آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند ، دلیلی برای ماندن در سایت شما ندارند. در عوض ، آنها مطمئناً گزاف گویی کرده و رقیبی را پیدا می کنند که تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

 

7. به بازدیدکنندگان خود اجازه دهید در صفحه اصلی شما پیمایش کنند

بالای چین قدیمی است. در طراحی صفحه اصلی کمی طولانی تر باشید. شامل 3-5 بخش که به راهنمایی کاربران جدید و دوره ای به مناطق مناسب سایت شما کمک می کند ، می تواند به ایجاد یک تجربه یکپارچه کمک کند.

 

اما این بخشها باید چه مواردی باشند؟

 

این لیست می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد ، اما یک لیست سریع از برخی از عناصر مهم تر شامل موارد زیر است:

 

گزاره ارزش

معرفی فیلم

نمای کلی خدمات

ویژگی های محصول

درباره ما

توصیفات

مطالعات موردی / داستانهای موفقیت

منابع

اگر می خواهید یک لیست گسترده تر داشته باشید ، این اینفوگرافیک جذاب یا یکی از مقالات وبلاگ Ramona Sukhraj را که سایر عناصر مهم صفحه اصلی را که در اینجا ذکر نشده اند ، نشان می دهد ، بررسی کنید.

 

8- از فضای سفید نترسید

فضای سفید یک عنصر ضروری سئو چیست د در طراحی است که به شما کمک می کند صفحه را بشکنید و خوانایی آن را افزایش دهید.

 

فضای سفید که "فضای منفی" نیز خوانده می شود ، فضای سفید به مناطقی در اطراف عناصر موجود در صفحه خالی و فاقد محتوا یا موارد بصری گفته می شود.

 

اگرچه فضای اضافی اضافی به نظر می رسد ، اما در واقع مسئولیت خوانایی و اولویت بندی محتوا را بر عهده دارد. همچنین نقش مهمی در روند طراحی و موقعیت یابی عناصر طراحی وب سایت دارد.

 

اگر می دانید برخی از صفحات فاقد فضای سفید هستند ، صفحه را مرور کرده و عناصر یا محتوایی را که برای هدف صفحه ضروری نیست ، حذف کنید. سپس ، اطمینان حاصل کنید که این محتوا به درستی گروه بندی شده است تا کاربران بتوانند مکان مربوط به صفحه را تشخیص دهند. اگر به نمونه ای از وب سایت نیاز دارید که این کار را به خوبی انجام داده است ، برای کمک به شما در زمینه پیشرفت های خود ، این ستاره ها را بررسی کنید.

 

9. بهینه سازی موبایل

در مورد بهینه سازی سایت خود برای تلفن همراه فراموش نکنید. اگر قبلاً نمی دانید ، 80٪ از کاربران اینترنت دارای تلفن هوشمند هستند و "گوگل می گوید 61٪ از کاربران بعید است به یک سایت موبایلی بازگردند که در دسترسی به آنها مشکل داشته است و 40٪ به جای آن از سایت رقبا بازدید می کنند"

 

اگر جای شما باشم کمی نگران می شوم.

 

طراحی سایت شما متناسب با نیازها و خواسته های بازدیدکنندگان شما ضروری است. شاید بخواهید از خود بپرسید ، چرا کسی از طریق تلفن همراه به سایت من دسترسی پیدا می کند؟ آنها به دنبال چه چیزهایی می گشتند؟ آیا تجربه من در حال حاضر به آنها اجازه می دهد آن کارها را به راحتی انجام دهند؟

 

اگر وب سایت های شما از بهینه سازی تلفن همراه خود عقب مانده اند ، برخی از این وب سایت های عالی تلفن همراه را بررسی کنید تا بفهمید که چگونه تجربه یکپارچه تلفن همراه را برای کاربران خود ایجاد کرده اند.

 

10. پیدا شوید

اگر می خواهید حضور آنلاین قابل توجهی ایجاد کنید ، باید وب سایتی ایجاد کنید که بتواند پیدا شود.

 

این کار با ایجاد یک استراتژی SEO شروع می شود که اصطلاحاتی را که شخص خریدار و مخاطبان شما برای آن جستجو می کنند در نظر می گیرد.

 

این اصطلاحات استراتژی باید شامل ایجاد محتوایی متناسب با نیاز بازدیدکنندگان شما باشد. فیلم ها ، مقالات وبلاگ و کتاب های الکترونیکی چند نمونه از مطالبی هستند که می توانند این کار را انجام دهند.

 

اطمینان حاصل کنید که با امکانات محتوای بی پایان که می توانید برای آنها رتبه بندی کنید ، خیلی کنار گذاشته نمی شوید. ابتدا کلمات کلیدی مناسب را که مخاطب شما در جستجوی آن است شناسایی کنید تا بازدیدکنندگان زیادی را جذب کنید که هرگز به محصول شما تبدیل نمی شوند ، چه رسد به پیشنهادات شما.

 

11. هرگز آزمایش را متوقف نکنید

ارزیابی مسیرهای تبدیل ، میزان پیمایش کاربران و میزان کلیک آنها و غیره ، ویژگی های مهمی هستند که می توانند نشان دهند اگر صفحات شما همان راهی را که شما در نظر داشتید انجام می دهند.

 

اگر کسی هستید که تعداد صفحات مختلفی برای مرور دارد ، به احتمال زیاد این مسئله را در بسیاری از صفحات ، به ویژه صفحات فرود قدیمی مشاهده خواهید کرد.

 

صفحاتی از این دست در واقع عملکرد خوبی دارند ، اما حاوی اطلاعات منسوخ شده ای است که می دانید ممکن است باشد

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش