محتوای عالی

محتوای عالی

تاریخ : شنبه 03 آبان 1399 زمان : 12:47 | بازدید : 89
نویسنده : admin | نظرات (0)

سئو چیست | SEO چیست | آموزش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو - متمم

 

Robots.txt خود را دوباره بررسی کنید

با تهیه سایت خود با فایل سئو چیست  robots.txt ، از Google با آغوش باز استقبال کنید. باز هم ، این تنها در صورتی مفید است که وبلاگ خود را اجرا کنید و در واقع برای تک تک پست هایی که قبلاً بارگذاری کرده اید کار چندانی نخواهد داشت. با این حال ، مزایای آن در سراسر سایت شما طنین انداز خواهد شد ، و دوست دارد پست های آینده شما را برای Google بسیار آسان تر کند.

 

17: پینگ بک

Pingbacks اعلان هایی از سایت های دیگر است که به سایت شما پیوند داده شده اند. مانند پیوندهای ورودی ، Google نمی تواند به اندازه کافی از آنها استفاده کند ، زیرا آنها باعث می شوند بسیاری از سو-استفاده های حقوقی پست شما از بین برود. همچنین سرگرم کننده است که افرادی را مشاهده کنید که به پست جدید شما پیوند می دهند و آنقدر سخت کار کرده اید.

 

18: متن لنگر مربوطه

موتورهای جستجو پیوندها را دوست دارند و در هیچ کجا این مهمتر از Google ، محبوب ترین موتور جستجوی کره زمین نیست. با این وجود کافی نیست که به آسانی خطوط آبی کوچک را در سراسر پست خود کدگذاری کنید. شما به تکمیل متن طبیعی نیاز دارید (متنی که در واقع افراد را به سمت سایت شما سوق می دهد).

 

19: یک میزبان تمیز

بزرگنمایی کردن اهمیت کد شسته و رفته و آشفته غیرممکن است. سعی کنید از ویراستاران WYSIWYG (آنچه می بینید همان چیزی است که دریافت می کنید) که در سایت های اصلی وبلاگ نویسی پیدا می کنید خودداری کنید ، زیرا رابط کاربری آسان آنها با قیمت کد های ناخواسته و غیرضروری همراه است. Google روزانه میلیون ها وب سایت را مرور می کند ، بنابراین اگر یافتن ، تجزیه و تحلیل و فهرستنویسی پست وبلاگ خود را بسیار دشوار کنید ، الگوریتم های آنها به زحمت نمی افتد.

 

20: محتوای عالی

این را شما همیشه از کارشناسان جستجوگرها شنیده اید ، اما درست است. در پایان روز ، محتوای با کیفیت مهم است.

 

اگر پست های شما سرگرم کننده ، جذاب و آموزنده نباشند ، روح شما را جلب نخواهید کرد ، و این برای گوگل و همه کسانی که در سایت شما قرار می گیرند صدق می کند. پس آستین ها را بالا بزنید و وبلاگ نویسی کنید! تمرین کامل می کند؛ سستی در کیفیت نداشته باشید.

 

اطلاعات بیشتری در مورد بازاریابی محتوا چگونه صفحه اول گوگل باشیم می خواهید؟ به راهنمای جامع بازاریابی محتوا در اینجا بروید: راهنمای همه در یک برنامه ریزی و راه اندازی استراتژی بازاریابی محتوایی.

 

Outro:

مسلماً ، راه اندازی و راه اندازی یک وبلاگ موفق تجاری به کار و فداکاری زیادی نیاز دارد. قطعات متحرک به مراتب بیشتر از آنچه تصور می شد وجود دارد ، اما این معامله در اینجا است: یک وبلاگ موفق کسب و کار نه تنها به شما کمک می کند تا در سطح شخصی و ارزشمندتری درگیر مصرف کننده باشید ، بلکه به شخصیت و شخصیت نیز می بخشد. که در نهایت شما را در مسیر کسب و کار موفق تری نیز قرار خواهد داد. ما سعی کرده ایم وبلاگ SEO خود را طبق همین اصول حفظ و اداره کنیم

ارسال نظر برای این مطلب


کد امنیتی رفرش